I år fyller vår bostadsrättsförening 15 år, och det vill vi fira tillsammans med er!
Lördag 29 augusti kl. 12:00–15:00 på innergården.
Vi bjuder på korv med bröd, kaffe och fika samt fiskdamm för barnen. Det kommer även att finnas möjlighet att följa med på en rundvandring i ett av våra iordningställda skyddsrum.
Passa på att träffa grannar, säga hej till styrelsen och fira 15 år med föreningen.
Hoppas vi ses!
Styrelsen