Felanmälan
Något som inte fungerar som det ska?
Vår nya förvaltare Delagott löser ofta de problem som kan uppstå i och omkring våra fastigheter och det är dem ni vanligtvis kontaktar vid problem. Vi rekommenderar att ni felanmäler till dem skriftligen via deras hemsida https://www.delagott.se/felanmalan eller via mejl .
Delagotts telefontider för felanmälan är mån-fre kl 08:30-16:00. Övriga tider kopplas ditt samtal till deras svarsservice där du kan lämna ett meddelande.
Telefon: 08-33 12 10
Är ditt ärende akut och utanför öppettiderna? Då går det bra att kontakta jouren. Ett ärende är akut om det kan leda till större skador på fastigheten eller löper risk att skada person eller egendom. Observera att utryckning av jouren innebär en kostnad som kan komma att debiteras dig som medlem.
Jour i Stockholm (dygnet runt): 08-55 11 05 00
Felanmälan bredband / Telenor
Telenor 020-222 222
Vardagar 8-21
Helgdagar 10-21
www.telenor.se
Felanmälan TV / Telia
Telia 90 200
Vardagar 8-19
Helgdagar 10-18
www.telia.se
Felanmälan eller nödsituation hiss / Hissen AB
Tel 08-618 12 00, Jourtelefon 08-618 48 48
www.hissen.se